موزاییک کف ایوان

موزاییک مناسب کف ایوان

کفپوش مناسب کف ایوان

موزاییک کف ایوان کاربرد‌های زیادی برای پوشش کف این بخش از ساختمان دارد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها در ایوان شناخته می‌شود. البته متریال‌های گوناگونی هستند که می‌توان از آنها برای پوشش کفش ایوان استفاده کرده اما موزاییک در این زمینه رایج تر است. نکته مهم این است که شما در انتخاب موزاییک برای ایوان نباید عجله داشته باشید و باید تمام دقت خود را به کار بگیرید تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید. شما این اختیار را دارید که هر نوع موزاییکی در کف ایوان خود استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که هر موزاییکی برای این بخش از منزل مناسب نیست.

در انتخاب موزاییک کف ایوان به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟

برای اینکه بهترین موزاییک کف ایوان را انتخاب کنید باید به چندین فاکتور توجه داشته باشید. مهمترین ویژگی‌هایی که لازم است در انتخاب یک موزاییک به آنها دقت کنید عبارتند از:

  • رنگ: شما باید به سراغ موزائیکی بروید که رنگ آن دوام و ماندگاری داشته باشد. موزاییک‌هایی که سریعاً رنگ خود را از دست بدهند و تغییر شکل داشته باشند برای فضای مهمی ‌مثل ایوان مناسب نیستند.
  • لکه: بهتر است به سراغ محصولی بروید که احتمال ایجاد لکه بر روی آن کمتر باشد. توجه داشته باشید که شما قرار است موزاییک را در بخشی از منزل استفاده کنید که زیبایی آن اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل باید به نکات ظاهری دقت زیادی داشته باشید. به همین خاطر پیش از انتخاب به نکات مرتبط با تمیزکاری و جرم گیری موزاییک نیز توجه کنید.
  • نفوذ آب: موزاییکی که قرار است در ایوان مورد استفاده قرار بگیرد در برابر نفوذ آب باید مقاومت داشته باشد. موزاییکی که به راحتی آب را در خود جذب کند دوام و ماندگاری زیادی نخواهد داشت و به سرعت از بین خواهد رفت.
  • طراحی: در هنگام خرید موزاییک به طراحی آن دقت کنید. شما باید محصولی را خریداری کنید که از نظر طرح و رنگ با دیگر بخش‌های ساختمان هماهنگی داشته باشد و‌ هارمونی منزل شما را از بین نبرد. به همین خاطر محصولات و کفپوش های بتنی رابین کفپوش با تنوع بالایی که دارند برای استفاده بسیار مناسب هستند.
  • ضربه: موزاییک زمانی که قرار است در ایوان استفاده شود باید در برابر ضربه و سایش مقاومت خوبی داشته باشد. ضد ضربه و سایش نبودن موزاییک می‌تواند آن را در مدت زمان کوتاهی دچار فرسایش و نابودی کند و عملاً هزینه اضافی بر صاحب خانه وارد آورد.
  • انواع کفپوش و موزاییک مناسب کف ایوان
    انواع کفپوش و موزاییک مناسب کف ایوان

کدامیک از انواع موزاییک برای کف ایوان بهتر و مناسب تر هستند؟

انواع مختلفی از موزاییک در بازار وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان موزیک کف ایوان استفاده کنید. با این وجود برخی از موزاییک‌ها با توجه به شرایطی که دارند به نظر می‌رسد گزینه بهتری برای ایوان هستند. بهترین موزاییک‌هایی که می‌توانید در کف ایوان استفاده کنید را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • موزاییک پلیمری: این مدل موزاییک همانگونه که می‌توان از نام آن حدس زد با در نظر گرفتن فاکتور هایی برای ارائه مقاومت بالا تولید شده است. ابعاد موزاییک در مقایسه با نمونه‌های مشابه بزرگتر بوده و قابلیت استفاده در ایوان ساختمان را دارد. شما می‌توانید سنگ‌های زینتی مثل مرمر را در این موزاییک به کار ببرید.
  • موزاییک واش بتن: موزاییک واش بتن به عنوان یکی از معروفترین موزیک‌های ساختمانی شناخته می‌شود و دارای طرح های متنوع و جذابی است. لایه رویین این موزاییک با استفاده از سنگدانه های با رنگ های متفاوتی  طراحی شده است. در تولید این موزاییک از سیمان خاکستری، سیمان سفید و ماسه بهره برده شده است.
  • موزاییک ویبره ای: این موزاییک با توجه به طرح و رنگی که دارد برای استفاده در کف ایوان از گزینه های بسیار مناسب می‌باشد. در طراحی این موزاییک نیز از رنگ های متفاوت برای زیباتر کردن ظاهر آن کمک گرفته شده است.
  • سنگ رابین: طراحی موجود بر روی این موزاییک نیز جهت استفاده در کف ایوان مناسب به نظر می‌رسد و شباهت فراوانی به واش بتن دارد. این موزاییک از لحاظ مقاومت و نفوذ ناپذیری در برابر آب نیز گزینه ایده آلی برای کف ایوان محسوب می‌شود.

چرا موزاییک کف ایوان را خریداری کنیم؟

کفپوش مناسب کف ایوان
کفپوش مناسب کف ایوان

دلایل زیادی وجود دارد که موزاییک را به عنوان بهترین متریال جهت استفاده در کف ایوان بدانیم. مهمترین دلایلی که می‌توانیم برای خرید موزاییک کف ایوان عنوان کنیم عبارتند از:

  • در مقایسه با دیگر متریال‌های موجود در بازار، موزاییک در مقابل ضربات معمولاً مقاومت بهتری از خود نشان می‌دهد. به عبارت بهتر طول عمر موزاییک در مقایسه با نمونه‌های مشابه بسیار بالاتر است.
  • موزاییک این ویژگی را دارد که در برابر فشار بالا قدرت تحمل بسیار خوبی داشته باشد. به همین دلیل در ساخت و ساز‌های ساختمانی پیشنهاد می‌شود تا جای امکان از این محصول به جای دیگر متریال‌ها بهره برده شود.
  • موزاییک به عنوان یک متریال ساختمانی بالاترین حد طبیعی بودن را دارد. در واقع عناصری که در تولید موزاییک مورد استفاده قرار می‌گیرند، عمدتاً طبیعی هستند و از مواد شیمیایی در آنها استفاده نشده است.
  • از نظر هزینه، خرید موزاییک در مقایسه با سرامیک و دیگر مصالح ساختمانی، فشار اقتصادی کمتر و بهره‌وری بالاتری برای خریدار به همراه خواهد داشت.
  • نصب و اجرای موزاییک در قسمت‌های مختلف ساختمان مثل کف ایوان آسان‌تر از دیگر متریال‌ها انجام می‌شود. البته با این وجود باز هم باید از افراد متخصص برای نصب این مصالح کمک بگیرید.

برای ثبت سفارش و درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران و کارشناسان مجموعه در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

 

سفارش سریع تلفنی

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پانزده =

مقالات مرتبط

عکس نمای بیرونی از ساختمان با سنگ مصنوعی

عکس نمای بیرونی ساختمان

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید با پیشرفت روزافزون صنعت ساختمانی و توسعه فناوری‌ های مرتبط، مصالح جدیدی به وجود آمده‌اند که در زمینه‌ی طراحی و اجرای نمای ساختمان تأثیر چشمگیری دارند. یکی از این

ادامه مطلب »
جدیدترین مصالح نمای ساختمان

جدیدترین مصالح نمای ساختمان

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید ساختمان‌ ها و سازه‌ ها با پیشرفت فناوری و تغییرات در نیازهای جامعه به بهبود مستمر نیاز دارند. مصالح نمای ساختمانی یکی از عناصر اساسی در زیبایی و کارایی

ادامه مطلب »

لیست کارخانه های موزاییک

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک، در اصطلاح ساختمانی، به یک نوع کف‌ پوش متراکم اشاره دارد که از جمع آوری و ترکیب مواد مختلفی مانند ماسه، سیمان، سنگ‌ دانه، پودر سنگ و آب

ادامه مطلب »
هزینه نصب موزاییک

هزینه موزاییک کاری

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک، یک نوع مصالح ساختمانی است که از ترکیب بتن و مواد معدنی مختلف ساخته می‌ شود. این مصالح به صورت پازلی تولید می‌ شوند و از طریق فشار

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
Scroll to Top