کفپوش پلیمری چیست و چه تفاوتی با کفپوش بتنی پلیمری دارد؟

کفپوش پلیمری چیست و چه تفاوتی با کفپوش بتنی پلیمری دارد؟

فهرست مطالب:

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که کفپوش پلیمری چه تفاوتی با کفپوش بتنی پلیمری دارد؟ این روزها که بازار خرید و فروش کفپوش‌ها بسیار داغ است، عده زیادی هستند که میان کفپوش پلیمری و کفپوش بتنی پلیمری تردید دارند و به دنبال توضیحی هستند که انتخاب را برای آن‌ها راحت کند.اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید. این مقاله را از دست ندهید و تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کفپوش پلیمری چیست؟

"<yoastmark کفپوش پلیمری نوعی پوشش برای سطح زمین است. این کفپوش با ترکیبات رزینی، سخت‌کننده‌ها و دیگر مواد شیمیایی تهیه و تولید می‌شود. این مکانیسم برای مقاومت بیشتر و ضد آب کردن آن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه، پلیمرها در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند. در صنعت تولید سنگ و موزاییک نیز از پلیمرها برای ایجاد مقاومت بیش‌تر در برابر آسیب و ضربه استفاده می‌شود. رزین و سخت کننده، دو ماده اصلی سازنده کفپوش پلیمری هستند. هنگامی که این دو ماده کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، واکنش شیمیایی منجر به تولید یک ماده با مقاومت و سختی بالا می‌شود.

انواع کفپوش پلیمری

پوشش پلیمری به دلیل مقاومت و استحکام زیادی که دارد، در کف بیمارستان‌ها و یا مناطق صنعتی که در معرض رفت و آمد زیادی قرار دارند استفاده می‌شود. جالب است بدانید برای بالای بردن میزان محافظت و مقاومت سطوح افقی بتن ریزی شده نیز از پوشش‌های پلیمری استفاده می‌شود. کفپوش‌های پلیمری دیگری به نام کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان نیز وجود دارند که در موقعیت‌های متفاوتی کاربرد دارند.

کفپوش پلی یورتان و اپوکسی

"<yoastmark کفپوش پلی یورتان و اپوکسی، در خانواده کفپوش پلیمری قرار دارند. ترکیبات این دسته از کفپوش‌ها به طوری است که، هر یک از ترکیبات به اندازه خودشان تاثیر زیادی در استحکام و مقاومت کفپوش دارند. با قرار گرفتن این ترکیبات به صورت لایه لایه، به روی یکدیگر؛ در نهایت یک لایه محکم و غیر قابل نفوذ خواهید داشت.

ترکیبات اصلی کفپوش پلیمری

در کفپوش‌های پیلمری مختلف، از ترکیبات گوناگونی ممکن است استفاده شود. هر یک از این ترکیبات تاثیر به‌سزایی در استحکام نهایی کفپوش دارند. سوالی که پیش می‌آید این است که این ترکیبات شامل چه چیزهایی است؟ در ادامه تعدادی از این ترکیبات را برای شما توضیح خواهیم داد.

ترکیبات پوششی

انجام فرایند مواد پوششی، بدون دخالت گرما و حرارت صورت می‌گیرد؛ که پس از انجام این فرایند و در مرحله اجرا، این مواد به حالت سفت در می‌آید. این مواد برای سطوح بتنی که دارای چندین لایه هستند مناسب است. زیرا پوشش خوب و مقاومی به کفپوش می‌دهد.

آب بند کننده‌ها

کفپوش پلیمری نفوذپذیری بسیار کمی دارد و در مقابل رطوبت ایمن است. این موزاییک خاصیت نفوذپذیری کمی را که دارد، مدیون ترکیبات آب‌بندکننده است. اصولا برای پایه و اساس این ترکیبات از رزین اپوکسی استفاده می‌شود. پلیمرهای اپوکسی، ویسکوزیته نسبتا پایین‌تری دارند و همین باعث می‌شوند تا کفپوش‌های پلیمری در مقابل نفوذ رطوبت، گرد و غبار و آلودگی‌های دیگر بتوانند مقاومت کنند.

پرایمرها

پرایمرها موادی هستند که در لایه میانی و یا در لایه نهایی کفپوش پلیمری، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ماده می‌تواند بر پایه رزین یا غیر رزین باشد. این ماده هنگام ترکیب با رقیق‌کننده‌ها، واکنش نشان می‌دهد. معمولا از پرایمرها برای پر کردن فضای خالی سطوح بتن و سیمان استفاده می‌شود.

 لایه‌های میانی کفپوش اپوکسی

به طور کلی کار لایه میانی کفپوش اپوکسی، جلوگیری از واکنش‌های سیستم پوششی به لایه‌های زیرین است. برای نصب و اجرای این لایه‌ها، از رزین‌های متفاوتی می‌توان استفاده کرد.

پوشش خود تراز

تمامی کفپوش‌های اپوکسی، از پوشش‌های خود تراز تهیه و تولید می‌شوند. با ریختن مواد مایع روی سطح مورد نظر، ترکیبات پلیمری پخش می‌شوند و ظاهر یکدستی را به خود می‌گیرند. در نهایت با توجه به نوع رزین(سخت یا نرم)، کفپوش پلیمری به طور خود تراز شکل می‌گیرد.

پوشش ماله‌کشی شده

تمامی کفپوش‌های اپوکسی، از رزین‌های متفاوتی تهیه و تولید می‌شوند. با توجه به محل نصب کفپوش اپوکسی، پوشش‌های ماله کشی را می‌توان با خروجی نرم، سخت و یا شکننده مشاهده کرد.

  پوشش مسلح شده

"<yoastmark پوشش‌های مسلح برای بالا بردن قوام کفپوش ضروری اند. این سطوح توسط لایه‌های چندگانه الیاف درست شده و در ضخامت‌های متفاوت قابل اجرا هستند. همچنین استفاده از این الیاف اشباع شده با رزین، روی ضخامت نهایی تاثیر بسزایی دارند.

پوشش نهایی

علی رغم کفپوش‌های دیگر، کفپوش پلیمری لایه‌لایه است. غلتک بر روی پوشش‌های مسطح فشار وارد کرده تا در آخر بک لایه رزین سطوح را اشباع کند.  

تولید کفپوش پلیمری (اپوکسی)

کفپوش پلیمری اپوکسی از معروف‌ترین کفپوش‌های پلیمری است. از این کفپوش در بیمارستان، باشگاه (سالن رزشی)، نساجی، صنایع دارویی و غذایی، استفاده می‌شود. میزان رزین استفاده شده در این کفپوش و به طور کلی ترکیبات آن، به محیط پروژه بستگی دارد. این محصول در سه مرحله قابل نصب و اجرا است؛ که میان هر مرحله باید حداقل ۴ الی ۵ ساعت زمان بگذرد. امکان ساخت این کفپوش در ضخامت‌های ۰.۵ تا ۵ میلی‌متر وجود دارد. کیفیت کفپوش پلیمری اپوکسی بسته به متریال نصبی، متفاوت می‌شود. برخی دیگر از ویژگی‌های کفپوش اپوکسی شامل موارد زیر می‌شود:
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ
  • جرم ناپذیر
  • دارای خاصیت ضد باکتریایی
  • مقاومت بالا در مقابل مواد شیمیایی
  • نگهداری آسان
  • قابل شستشو
  • طول عمر بالا

معایب کفپوش پلیمری اپوکسی

برای خرید و انتخاب هوشمندانه لازم است علاوه بر مزایا در رابطه با معایب کفپوش پلیمری اپوکسی نیز اطلاعاتی داشته باشید. ما در ادامه این مطلب به بیان ویژگیهای این محصول پرداخته‌ایم تا شما بتوانید با خیال راحت دست به انتخاب بزنید.

نصب و اجرای زمان بر

اگر برای روند پروژه خود عجله دارید، پیشنهاد ما به شما این است که از کفپوش پلیمری اپوکسی استفاده نکنید. برای آماده سازی سطح زیرین این کفپوش لازم است سطح را بسیار تمیز کرده و اثری از هیچ گونه آلودگی و رطوبت نباشد. همچنین در مرحله اجرا و نصب، باید هر لایه کاملا خشک شده و سپس به سراغ لایه بعدی بروید. خشک شدن هر یک از این لایه‌ها پروسه‌ای طولانی است و روند کار را طولانی می‌کند.

میزان چسبندگی کم روی برخی از سطوح

به خاطر داشته باشید که کفپوش پلیمری اپوکسی با سطوح مرطوب سازگار نیست و پس از نصب آن در محیط مرطوب، پیوستگی دو لایه زیرین آن از بین می‌روند. دلیل از بین رفتن این لایه‌ها، اشباع رطوبت در زیر سطح است که در قالب حباب ایجاد شده و مانع از خشک شدن لایه‌ها می‌شوند. در نهایت لایه‌ها تبخیر شده و کفپوش را از بین می‌برند. البته روش‌هایی برای جلوگیری از بروز این اتفاق وجود دارد اما به دردسرهایش نمی‌ارزد؛ مگر آنکه راه دیگری جز استفاده از کفپوش اپوکسی نداشته باشید! اگر در این شرایط قرار گرفتید، می‌توانید با استفاده از مواد آب بند در مرحله تهیه بتن استفاده کنید. البته در صورتی این روش پاسخگوی نیاز شما است که رطوبت بتن به کمتر ۴% رسیده باشد.

سطح لغزنده‌ای دارند

سطح لغزنده‌ای دارند
سطح لغزنده‌ای دارند
اگر این کفپوش در فضای باز استفاده شود، در معرض بارش برف یا باران قرار می‌گیرد و به دلیل لغزنده بودن آن، مشکل ساز خواهد بود.

مقاومت کم در برابر خورشید

به طور کلی این کفپوش‌ها مناسب فضاهای بیرونی نیستند و همانطور که واکنش خوبی در برابر آب باران یا برف ندارند، در مقابل اشعه نور خورشید نیز ضعیف هستند. کفپوش‌های پلیمری اپوکسی در مدت زمان کوتاه  تغییر رنگ داده و لایه لایه می‌شوند. در نهایت چسبندگی آن کاهش می‌یابد و امکان کنده شدن آن وجود خواهد داشت.

آسیب پذیری بالا

کفپوش پلیمری اپوکسی در مقابل عبور اجسام و یا وسایل نقلیه، بسیار آسیب پذیر است و سریعا دچار خط و خش می‌شود. این خط و خش‌ها عمر کفپوش را کم می‌کنند. لذا بهتر است در شرایط این چنینی، کفپوش‌های پلی یورتان را جایگزین کفپوش اپوکسی کنید.

بوی نامطبوع

کفپوش اپوکسی تا مدت زیادی پس از نصب، بوی آمونیاک دارد که بسیار بوی نامطلوبی است. برای بعضی از افراد ممکن است این بو انواع حساسیت و سر درد را ایجاد کند.

هزینه بر هستند

این کفپوش‌ها به دلیل عمر کم و آسیب پذیری بالایی که دارند، باید هر چند سال یک بار تعویض شوند. این تعویض و خرید مداوم کفپوش سبب هزینه‌های زیادی می‌شوند. بنابراین، با وجود معایب مهم و اساسی که این کفپوش‌ها دارند، بهتر است برای استفاده آن از کارشناسان خبره کمک بگیرید تا با مشکلات مذکور، مواجه نشوید.

تولید کفپوش پلیمری (پلی یورتان)

تولید کفپوش پلیمری (پلی یورتان)
تولید کفپوش پلیمری (پلی یورتان)
این دسته از کفپوش‌ها چسبندگی زیادی دارند و بر روی تمامی سطوح(سطوح چوبی، فلزی، بتنی) قابل نصب و اجرا هستند. کفپوش پلیمری پلی یورتان هم مناسب فضاهای باز است هم در فضاهای سرپوشیده عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. در ادامه به چند مورد از ویژگی‌های این محصول اشاره کرده‌ایم:
  • مقاوم در برابر سایش
  • انعطاف پذیر و کشسانی بالا
  • قابل نصب در تمامی سطوح
  • چسبندگی بالا (بیشتر از کفپوش اپوکسی)
  • قابلیت اجرا بدون حلال
  • مقاوم در برابر فشارهای زیاد و وسایل سنگین

چگونه می‌توان کفپوش پلیمری را روی سطوح متفاوت نصب کرد؟

لازم است بدانید نصب کفپوش‌های اپوکسی و پلی یورتان تقریبا مشابه است و فقط امکان تغییر در اجرای لایه‌های میانی وجود دارد. در نصب و اجرای هر دو نوع از کفپوش پلیمری، لازم است سطح بدون فرورفتگی و یا برجستگی باشد و از قبل آماده سازی شود. چرا که خود تراز بودن این کفپوش‌ها دلیل بر نصب آنها در سطوح ناهموار نمی‌شود!

معایب کفپوش پلیمری پلی یورتان

کفپوش پلیمری پلی یورتان علی رغم برتری‌هایی که نسبت به برخی کفپوش‌های دیگر دارد، معایب زیادی هم دارد. پلی یورتان‌ها معمولا به دو شکل در بازار وجود دارند: کفپوش با پایه روغن و کفپوش با پایه آب، که برخی از مراحل و روند تولید و اجرای هر دو یکسان است. در صورتی که کفپوش پلی یورتان در گزینه‌های انتخابی شما قرار دارد، بهتر است از معایب آن نیز آگاه باشید.

معایب کفپوش پلی یورتان با پایه روغن

زمان بر بودن

برای استفاده لایه لایه از این کفپوش، باید همانند کفپوش اپوکسی چند ساعت میان هر لایه وقفه ایجاد کنید. میان هر لایه، حدود ۵ ساعت زمان و در انتهای کار حدود ۱۲ ساعت زمان برای خشک شدن کامل لایه‌ها نیاز است.

بوی نامطبوع

پلی یورتان‌هایی که بر پایه روغن هستند، بوی شیمیایی تند و ناخوشایندی دارند که ممکن است تا مدت‌ها از بین نرود.

معایب کفپوش پلی یورتان با پایه آب

کفپوش پلی یورتان با پایه آب
کفپوش پلی یورتان با پایه آب

نیاز به لایه‌های زیادی دارد

با وجود اینکه کفپوش پلیمری پلی یورتان پایه آب زودتر خشک می‌شود، لایه‌های بیشتری دارد. در این روش باید حدود ۴ لایه بیشتر برای اجرای کفپوش در نظر داشت، که متعاقبا مدت زمان خشک شدن آن نیز زمان بیشتری می‌برد.

شفافیت بیش از حد

با توجه به ترکیبات پلی یورتان‌ها، به دلیل شفافیت زیادی که این دسته از کفپوش‌ها دارند؛ ممکن است برخی از ایرادات مورد نظر را کاور نکنند. اما این انتهای ماجرا نیست! معمولا مجریان این کفپوش‌ها، برای پوشش قسمت مورد نظر، به طور مکرر لایه‌هایی را به لایه‌های قبلی اضافه می‌کنند و با این کار نه تنها لکه کاور نمی‌شود، بلکه منجر به بروز لکه‌های بزرگ‌تر نیز می‌گردد.

ترمیم و تعویض

با وجود مقاومت بیشتری که کفپوش پلیمری پلی یورتان، نسبت به کفپوش پلیمری اپوکسی دارد؛ باز هم چندان مقاوم نیست و در صورتی که قصد استفاده از آن را داشته باشید، ملزم به تعویض آن در مدت زمانی کوتاه می‌شوید.

کفپوش بتنی پلیمری چه تفاوتی با کفپوش پلیمری دارد؟

"<yoastmark کفپوش بتنی پلیمری، نوعی بتن اصلاح شده است که از پلیمرهای سنتتیک و افزودنی‌های دیگر ساخته شده است. استفاده از این ترکیبات در کفپوش‌های بتنی پلیمری، سبب بالا بردن قوام و روان‌سازی کفپوش می‌شوند. اگر قصد دارید از این کفپوش‌ها استفاده کنید، با ما همراه باشید تا مزایا و معایب آن را در مقایسه با موزاییک پلیمری بدانید.

کفپوش بتنی پلیمری چه ویژگی‌هایی دارد؟

از آنجایی که در کفپوش‌های بتنی پلیمری، ترکیبات بهتر و پیشرفته‌تری استفاده می‌شود؛ مقاومت بیشتری به نسبت سایر کفپوش‌های مشابه با خود دارند. همچنین این کفپوش‌ها در برابر ساییدگی، ذوب و انجماد نیز از کفپوش‌های اپوکسی و پلی یورتان مقاومت بسیار بالاتری دارند.

خصوصیات کفپوش بتنی پلیمری

این دسته از کفپوش‌ها زیبایی خاصی دارند که این قضیه باعث می‌شود از آن‌ها در هر جایی استفاده شود. کفپوش بتنی پلیمری، حدود ۶۵ میلی متر ضخامت دارد و در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت نیز مقاوم است.

انواع کفپوش بتنی

کفپوش بتنی پلیمری انواع مختلفی دارد که تفاوت آن‌ها بیش‌تر در ظاهر آن‌ها است. در ادامه به معرفی انواع این کفپوش‌ها خواهیم پرداخت.

کفپوش بتنی پرسی

کفپوش‌های پرسی معمولا در رنگ‌های مختلفی مانند رنگ‌های سبز، زرد، قرمز و… تولید می‌شوند.

کفپوش بتنی پیاده رو

"<yoastmark کف‌پوش بتنی پیاده رو، از لحاظ طرح و رنگ انواع مختلفی دارد. طرح‌های کنگره، آی و پازلی از انواع این کفپوش هستند.  

کف پوش بتنی پازلی

همانطور که از نام این کفپوش پیدا است، معمولا به صورت پازلی و اغلب در پیاده روها مورد استفاده قرار می‌گیرند. طرح تبری، طرح آی، پازل، شش ضلعی، طرح موج، پنج ضلعی و طرح کنده، تعدادی از انواع این کفپوش هستند.

کفپوش بتنی آراکس

کفپوش آراکس با توجه به مقاومت و کیفیت بسیار بالایی که دارد، بیشتر در اماکن صنعتی استفاده می‌شود.

سنگ‌فرش بتنی طرح سنگ

"<yoastmark این مدل کفپوش یکجور سنگفرش به‌حساب می‌آید که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود است.

کاربرد کفپوش بتنی پلیمری چیست؟

این کفپوش به دلیل سخت جان بودن خود، در مکان‌های صنعتی و پر رفت و آمد کاربرد بیشتری دارند. در ادامه به چند مورد از این کاربردها پرداخته‌ایم:
  • مکان‌هایی که کفپوش آن مورد ضربه و سایش زیادی قرار دارد.
  • کارخانجات مواد غذایی
  • تولید کنندگان فولاد
  • پتروشیمی و پالایشگاه‌ها
  • کارگاه‌های بزرگ صنعتی

کفپوش‌های بتنی پلیمری چه مزایایی دارند؟

ضخامت بسیار کم

ضخامت کمی که این کفپوش‌ها دارند، منجر به پدید آمدن مزایای دیگری مثل نصب و حمل و نقل آسان آن شده است.

ارتفاع مفید

ضخامت کمی که کفپوش بتنی پلیمری دارد، باعث می‌شود ارتفاع بین طبقات به خوبی حفظ شود و شکل ظاهری آن مرتب دیده شود.

نفوذپذیری پایین

ترکیبات مناسب و سنجیده‌ای که در تولید این کفپوش مورد استفاده قرار گرفته، باعث نفوذپذیری پایین آن شده است. این ترکیبات، مقاومت کفپوش بتنی پلیمری در مقابل گرمای سوزان و یا انجماد بیش از اندازه را بالا برده و باعث می‌شوند این کفپوش بتواند با هر شرایط آب‌وهوایی سازگار شود.

قابل استفاده در محیط‌های بیرونی

مقاومت بالا و سطح غیرلغزنده‌ی این کفپوش، آن را به گزینه مناسبی برای نصب در اماکن بیرونی و غیرسرپوشیده می‌کنند.

عمر طولانی

کفپوش بتنی پلیمری در صورتی که در محیط‌های بیرونی و در معرض تغییرات محیطی (گرما و سرمای شدید، برف، باران، گرد و غبار، یخ بندان و…) قرار بگیرد؛ تا حدود ۲۰ سال عمر می‌کند. جالب است بدانید این کفپوش در صورتی که در محیط‌های درونی مورد استفاده افراد قرار بگیرد، تا حدود ۳۲ سال عمر می‌کند. *البته میزانی که برای عمر آنها ذکر شد، حداقل میزانی بود که کفپوش‌های بتنی پلیمری برای شما کار خواهند کرد.

چسبندگی بالا

لایه زیرین کفپوش بتنی پلیمری، به طور باور نکردنی چسبندگی و انعطاف پذیری بالایی دارند. این چسبندگی خوب، منجر به عدم شکستگی کفپوش‌های بتنی پلیمری می‌شود.

مقرون به صرفه

کفپوش‌های پلیمری بتنی با وجود تمام مزایایی که ارائه می‌دهند، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند.

قابل شستشو

قابل شستشو
قابل شستشو
در صورتی که تمایل دارید کفپوش‌های بتنی پلیمری را بشویید، با استفاده از مواد شوینده استاندارد (در صورتی که بیش از حد اسیدی نباشد) به راحتی می‌توانید آنها را تمیز کنید.

ترمیم و تعمیر با هزینه کم

در صورتی که کفپوش بتنی پلیمری شما دچار مشکل شد، تعمیر و یا حتی تعویض آن با هزینه بسیار کمی قابل انجام است.

تنوع بسیار بالا

شما هر سلیقه‌ای داشته باشید می‌توانید کفپوش بتنی پلیمری موردنظر خودتان را پیدا کنید.

نتیجه گیری

امیدواریم از این مقاله استفاده کافی برده باشید و توانسته باشیم تا حدی درگیری‌های ذهنی‌تان را حل کنیم. اگر در انتخاب کفپوش‌ها تردید دارید، بهتر است در وهله اول شرایط جوی مکان مورد نظر را اولویت قرار دهید. اگر موفق به تصمیم گیری درستی نشدید، به شما کمک گرفتن از کارشناسان مخصوص را پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که تجربه‌ای در رابطه با استفاده از این کفپوش‌ها داشتید، در قسمت دیدگاه برایمان بنویسید.
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نوزده =

مقالات مرتبط

لیست کارخانه های موزاییک

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک، در اصطلاح ساختمانی، به یک نوع کف‌ پوش متراکم اشاره دارد که از جمع آوری و ترکیب مواد مختلفی مانند ماسه، سیمان، سنگ‌ دانه، پودر سنگ و آب

ادامه مطلب »
هزینه نصب موزاییک

هزینه موزاییک کاری

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک، یک نوع مصالح ساختمانی است که از ترکیب بتن و مواد معدنی مختلف ساخته می‌ شود. این مصالح به صورت پازلی تولید می‌ شوند و از طریق فشار

ادامه مطلب »
ابعاد موزاییک چقدر است

ابعاد موزاییک

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید موزاییک یک نوع مصالح ساختمانی است که از ترکیبات مختلف، مانند قطعات سنگی، شیشه‌ای یا مواد معدنی با مخلوط سیمانی یا رزینی تشکیل می‌ شود. موزاییک حاصل را معمولاً

ادامه مطلب »
قیمت هر متر مربع کفپوش بتنی

قیمت هر متر مربع کفپوش بتنی

برای دریافت لیست قیمت و گاتالوگ به روز محصولات رابین کفپوش می‌توانید با 02188243700 - 09123240232 تماس حاصل فرمایید و یا همین حالا این فرم را تکمیل نمایید کفپوش بتنی یک راه حل مطمئن و پایدار برای فضاهای پیاده‌ رو و معابر پر تردد است. با داشتن مقاومت سایشی بالا، این نوع کفپوش به عنوان گزینه‌ای ایده‌

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
Scroll to Top